det går bra nu :D

JAAAAAAAAAAAAA jag är ju bara för bra alltså!!! godkänd på tentan i kemi och miljö.. känns så sjukt skönt och slippa sitta o plugga till den på lovet asså.. fy fanken! igår började dagen på praktiken sen åkte jag och ulrika ut till ersboda för att ha lite studiebesök.. de slutade med att vi var där i nästan fyra timamr.. br oss! sen var jag hemma hos zandra och lina och blev bjuden på tre rätters :D kycklingsfilerullader som var inlindade i bacon och ugsgratinerade rotfrukter med bea och rödvinsås och en supergod och lyxig sallad! till efterrätt hade jag gjort en ananaspaj och lina hade gjort hallonmousse så de blev en huvudrätt och två efterätter :D super gott! vi spelade den glade mytomanen och för första gången så förlorade zandra som alltid ananrs brukar vinna och jag vann!!! herregud jag vinenr typ aldrig! sen körde vi lite sånglekar och hade de trevligt.. sen så kom zandra på att henens moster fylldeår så vi ringde o grattade henne med körsång :D sen fylde en till kompis till zandra år och vi gjorde likadant.. vi är så duktiga på att sjunga ;) halv tolv satte ajg mig på bussen hem igen.. hemma möttes jag utav hanna, johan och lisa som hade druckit liiiiiiite för mkt... det vr roligt o se dem och de var lite onyktra.. idag har jag vickat för lisa och ska göra de på eftermiddagen med.. pengar rulalr in som de ska de går bra nu ;) OCH på tisdag åker jag hem igen! ska bli så skönt är hemma en heeeeeeel vecka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0