länge sen

jag vet att de var ett tag nu men haft mkt för mig
nyår var grymt! helt otroligt! sen åkte jag upp till umeå och gjorde mig mer o mer hemmastadd, pengarna har bara flygit iäg på inredningsgejer och möbler men nu börjar det likna ett hem här iaf.. veckan som var avslutades HKK2 nu har man bara en termin HKK kvar.. shit va tiden går fort.. har redan pluggat i 1 1/2 år! undan undan! haha.. idag har de ite varit ngn rolig dag.. har åkt på någon sjukdom.. maginfluensa eller liknnde gissar jag på.. jag får inte i mig ngt innan ja ska ha upp det igen... inte roligt.. men jag behlver inte gå til lskolan imon för denna termin komemr vara heeelt på distans så de blir mkt självstudier... de kommer gå bra tror jag :D har fått ett munsår med så jag käner mig verkligen inte snygg kan jag ju säga.. om de är ngn som har något smart trick eller bra mat man kan äta när man är magsjuk kan man ju hojta till.. har inte direkt kännt ngt matsug under hela dagen men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0