INTE NU!

åh jag håller på o bli sjuk tror jag.. halsen börjar klumpa ihop sig... det gör ont o svälja.. jag hr inte tid o vara sjuk nu!!! jag vill itne vara sjuk nu! mamma o pappa kommer till helgen o sen ska jag iväg näst vecka o åka skidor! varför ska ja bli sjuk  för!? och ja kan inte ta de lugnt nu i veckan eftersom de e skolvecka vilket innebär skola mellan kl 8- 17 hela veckan förutom på fredag då vi slutar halv tre.. men ändå! de är mkt nu! hoppas jag är "frisk" till imorgon jag har nu inte blivit sjuk än men ja känner att ja kommer bli...uscha! jag har så ont i huvudet med och de är så unga dagar.. blev ett väldigt klagande inlägg dehär men ibland måste man få klaga lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0