Ingen skit beck!

hahahaha det var typ det roligaste på länge! :P hahah ingen skit beck istälelt för no shit sherlock.. hahahahahaha okej var ett tag sen ja bloggade men jag har inte haft ngn lust.. men alt är bra med mig.. planerar en vecka i sälen fö o hälsa på folket som är där :D de ska bli roligt.. haha hanna o jag bor mer o mer in oss i lägenheten.. på fredag ska v ha en svinfest här:D vi ska ha svinkul, vara svinfulla o bete oss som svin.. kan ju inte bli bättre :P haha jag längtar1 har inte festat p en månad så jag vill verkligen spåra :D sen nästa vecka komer min föräldrar upp hit.. det ska med bli jätteroligt :D visa dem Umeå :D haha en mkt konstig sak hände idag.. gick in på systemet för att handla inför helgen... och jag vr den ena kunden! kändes jättekonstigt.. men sant.. jag kände mig lite uttittad om man säger så... morgon ska jag och ulrica gå igenom tentan.. den såg lite svår ut.. men hoppas de går bra... natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0