Högstadiet?

denna dag har bestått av minnen från högstadiet, det hela började med att jag drömde om en högstadiecrush. som ni alla vet så vågade man ju kanske inte alltid gå fram till personen man var kär i och säga det till den personen så man tittade lite på avstånd och drömde att EN dag ska det bli vi.. iaf denna personen har jag inte tänk på på kanske fem sex år och sen dyker han upp i mina drömmar! hur kommer det sig!? sen så käkade jag och Ulrica lunch på skolan idag och då kommer en högstadieklass dit och käkar med och allt var verkligen som i högstadiet.. alla grupperingar och hela den biten.. sen råkar en stackars tjej tappa sin tallrik, ja v tror ni händer då.. jo alla andra elever börja klappa händerna PRECIS som man gjorde på högstadiet. sen har vi suttit och tentapluggat och fick en blodsocker kurva så vi gick och köpte godis och då fanns det ett godis som jag inte ätit sedan högstadiet. hur kommer det sig att jag börjar tänka på högstadiet nu. de känns som att mina drömmar vill säga mig något... frågan är bara vad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0