10 djupa.... Andetag

Man lär sig saker varje dag... Som lärare är de väldigt bra att få sånna här uppenbarelser ibland.. Man måste välja sina konflikter.. Man kan inte bråka med sina elever om allt! Man skulle gå in i väggen... Jag har kommit fram till att jag har väldigt lång stubin.. De tar ett tag innan jag blir arg men när jag blir arg då blir jag jävligt förbannad..Jag tror inte jag har blivit riktigt förbannad på flera flera år och de kan ju va dåligt på ett sätt för då byggs ilskan upp och samlas på lager men räknar man till tio samtidigt som man tar tio djupa andetag går de bra och sen att man avreagerar på ngt annat sätt.. Tex träna... Ibland skulle jag vilja åka 20 mil inlåt landet där de bara finns en massa massa skog och skrika tills luften tar slut... Måste göra de ngn dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0