Nu börjas det igen ;) LOVELY!

ÅÅÅHH Gårdagen var hur rolig som helst! :D började med tacos mys hos marie o Prisca :D mycket trevligt :D har inte träffat prisca på länge så det var kuuuul.. åt oss proppmätta o pratade om gamla minnen ;) förra årets finsittning kom upp bla.. och vissa var ju lite för onykter den kvällen men oj va roligt vi ahde då :P sen begav sig jag o marie oss mot NH när vi står o väntar på bussen så öppnar vi varsin cider sen måste vi svepa den för bussen kommer... herregud vi svepte en varsin cider på en minut! men man kan inte slänga alkohol ;) sen stod vi i kön in till NH ett tag eftersom det är nollning tar det lite längre tid men det är så mkt roligare med ;)  sen träffade jag massa människor som jag inte träffat på jätte, jätte länge! vilket var sjukt roligt...  dansade som en galning på dansgolvet och hade jätteroligt.. och sen när vi sitter i takön och pratar med några nollor så blir jag stucken av en geting så jag springer till baren för en isbit.. det sved till ganska ordentligt! jag har inte blivit stucken av en geting på typ 10-12 år men tur att man var lite onykter så man inte kände av smärtan så mkt :P haha sen dansade vi vidare och det blev lite roliga intriger om man säger så ;) hehe får se om vi får reda hur de slutar ikväll :P ska snart  bege mig mot marie igen och köra en favorit i repris :P tacos och NH :P haha låter som en bra lördag :D Ha en bra lördag ni med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0