Måndagsmys :D

Helgen har varit toppen! har verkligen njutit till max! :D har saknat detta härliga underbara umeå :D idag gick jag upp halv åtta och satt på skolan vid åtta... gjort klart två uppgifter idag så jag känner mig näjd.. mer än nöjd faktiskt... sitter just nu i min fotölj med en kopp te på bordet, lyssnar på melissa horn och har tänt lite ljus.. mysfaktorn är hög! melissas nya skiva är jättebra! skulle så vilja se henne när hon kommer till umeå nu i höst... frågan r bara vem ja ska gå med... snart är det idol med.. dennna kväll kan ju inte bli mer mysig .. det är ju ett stort + att det regnar ute.. första gången man typ är glad åt att det regnar ;) bjuder på en favorit från Melissas nya album som heter Innan jag kände dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0