En månad exakt idag :D

sorry! men jag går i skolan ca tio timmar om dan denna vecka o sen åker jag till iksu så de blir lite svårt att hinna med o blogga.. men men... kan säga att det är sjukt mycket o göra och att nästa vecka kommer var mkt o göra med eftersom tentan e nästa fredag så då får blogga lida lite men hey! jag har telefon ;) appropå telefon... mamma, pappa, sara, martin... jag fyller ju år typ snart :P exakt en månad idag ju! ;) sååååååå en ny telefon hade inte suttit HELT fel  (blink, blink) hehe önska går ju alltid ;) ikväll blir det filmmys.. ska bli skönt o koppla bort allt plugg o komma in i en annan värld... vi ska se Unknown... sägs vara sjukt bra o ja älskar Liam Neeson! grym skådespelare! men nu måste jag plocka undan efter middagen och sätta på mig lite mysigare kläder :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0