Det går undan nu

dagarna bara flyger förbi.. finns inte en dag då jag haft en lugn stund känns det som.. varit på skolan o pluggat varje dag nu och nästa vecka är det fullspäckat med plugg med o veckan efter det är det tentapluggsvecka.. herregud man gör inget annat än att plugga :P idag har vi jobbat med en uppgift som har tagit hela dagen.. trodde inte den skulle ta så lång tid men det gjorde den verkligen.. sitter på skolan just nu o väntar på att klockan ska gå... ska möta upp Marie lite innan fem.. hon har släpat med mig.. och verkligen släpat med mig på spinning.. herregud ja kommer ju dö... kommer ju måttligt bra imon kan jag ju säga ;) sitter och läser aftonbladet och läser då om carolas stora sorg... hon blev opererad... det var en enkel operation men de blev lite komplikationer och de kan göra så att hon i framtiden inte kan skaffa barn... och hon säger att hon sörjer för att hon inte kan ge sin son Amadeus ett syskon... asså ursäkta... kvinnan är 45 år! hon kommer inte orka med att ha ett till barn! men vist.. lite sorligt men ååhhh ibland undrar jag om kändisar gör allt för att inte glömmas bort... pinsamt om ni frågar mig... nehe nu ska jag packa ihop o bege mig mot Iksu... tjofräs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0