man måste tänka på sig själv ibland :D

min helg har varit en av de bästa helgerna någosin! lördagen var det mys med ost o kex o vin o gooood mat söndagen var ännu bättre, nybakade bullar o sen blev ja bjuden på hemmagjord sushi verkligen supergott omycket mysigt! fick avsluta kvällen ganska tidigt för ja var tvungen att gå upp tidigt idag för att cykla iväg till praktiken kallt som fasen var det.. ville inte kliva upp ur den varma sängen för o sätta mig på cykeln närde e typ tre grader ute... men de var jätteroligt på praktiken.. det är detta jag brinner för! det är därför jag vill bli lärare vara ute i verksamheten! idag har jag bestämt mig för att ha en ta hand o dig själv dag... synd bara att ja inte har ett badkar.. de hade varit de bästa... funderar på o ringa hanna.. men ja vet inte om ja pallar cykla dit bara för ett bad.. ska mysa till de med ljus, vin, avkloppande musik, lite ost o kex o lite sånt mysigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0