Man hinner med mycket på en dag ;)

Nu är jag hemma på min lilla ö igen :D blev hämtad på flygplatsen igår av Sara, Zandra, Anna och Emma :D överraskning nummer ett att anna och emma var med... sen när mitt bagage hade kommit gick vi mot bilen.. zandra skulle köra eftersom hon nyss fått körkort.. men då ger hon nyckeln till min syster! HELVETE va chockad jag blev eller!!!! jag fattade inte att de var sant!!! min syster och mina vänner och min familj har hållt detta hemligt för mig! hur de har lyckats med att inte försäga sig är heeeelt otroligt! men ett stort grattis till Sara! :D så de var överraskning nummer två... sen far vi hem mot ön :D då har mamma o pappa lagat värsta brakmiddagen så vi är nio pers som ska käka det var överraskning nummer tre... vem den nionde personen var viste jag inte... men de var en hedersgäst.. jag trodde först de var mormor o morfar men eftersom kl var typ 8 så kändes de lite sent för dem o käka plus att dem är två... gith jobbar, ja kunde inte komma på vem de var! men sen råkade anna försäga sig o säga att de var en han... då kopplade jag vem de var ;) haha hedersgäst o hedersgäst vet ja väl inte men kul att han kom :P åt världens godaste middag! paj i alal dess former :D super super gott! :D sen hade martin och pappa gjort en musik tävling så vi körde två tävlingar.. första vann jag och mamma på den andra kom vi tvåa.... vi alla lärde oss att anna är en liten fuskare :P haha men de var roligt! :D sen till efterrätt hade mamma gjort en äppelkaka... mycket gott! :D  sen åkte emma, anna o alex hem men å kom gith och johannes istället så de bytte av varandra där... de slutade med att man låg i sängen vid typ halv tre :P  idag har vi firat mamma lite eftersom hon fyler år.. vi ska käka gomiddag ikväll med och sen ska jag, emma, anna, sara, zandra och alex på bio..riktig "tjejkväll" där ;) haha  det är skönt o vara hemma iaf! mycket mycket skönt.. känner ett sånt lugn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0