Internationella lärardagen

Vill börja med o säga Grattis till alla blivande lärare och alla som redan är lärare för idag är det den internationella lärardagen! :D Idag har jag varit riktigt duktig tycker jag. har gjort klart två uppgifter och imorgon ska jag göra klart tre hade jag tänkt.. får se hur det går.. men jag måste göra det eftersom de kommer bli massa o göra när vi börjar närma oss v 45-46.. ucha vill inte ens tänka tanken... men men så är det... ikväll har jag varit hos Hanna, har saknat att tillbringa tid med henne.. jag har haft fullt upp på veckodagarna och hon jobbar helger så då går vi om varandra men idag tog ja mig tiden och åkte hem till henne.. vi lagade mat och snackade o mös tittade på säsongspremiären på greys... våran egna lilla tradition.. fatta hur skönt de kommer bli när vi bor ihop! nu blir det sängen:D natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0