I'm not over you!

reklam och media arbetet är nästan klart! vi har typ bara redovisningen kvar! vilket känns jättebra! grymt jobbat tjejer!!! sen ikväll har jag tvättat och iordning de mesta inför resan :D om ca 70 timmar är jag hemma :D 70 timmar!! det är inte länge! jag saknar verkligen alla där hemma nu... har inte sett dem på över tre månader.. herregd.. tre månader.. e de så länge.. ja... inte bra.. undertiden som jag tvättade gjorde jag klart två uppgifter så nu har jag ingenting o plugga under hela v 44! känns jätte jätte skönt! lite reklam o media men de e ingenting de ska bli såååå skönt o komma hem o göra ingenting! sen när jag har tvättat klart så ska ja lägga in allt i garderoben.. och då saknas det en strumpa.. det saknas ALLTID en strumpa när jag tvättat.. vart i helvete tar den vägen!??!! fattar inte hur EN strumpa kan försvinna varjegång! åååhhh ja glömde nästan! den 14 dec ska jag, marie och zandra (maries nya roomie) gå o se magnus betner här i ume! så sjukt kul de ska bli! nu blir det lite tv tittande o sen sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0