Ibland är det roligt o retas

idag känns det som att det är måndag eftersom jag inte gjorde ett piss igår som har med skolan att göra.. har ju inte hänt sen ja började :P så igår rensade jag min garderob och städade den.. de var kul faktiskt o se alla kläder.. det är inte så mkt kläder egentligen vilket känns skönt :D idag ska vi jobba med reklam och media.. jag hoppas att vi blir klara idag för annars blir det lite jobbigt eftersom jag åker hem på söndag!!! :D :D :D :D kul! vaknade dock lite trött i morse eftersom jag var uppe ganska länge för att köra ett litet prank på mina vänner... eftersom ajg aldrig har något syskon o retas med här uppe så får jag retas med mina vänner ;) så det ska bli kul o komma hem för att avreagera sig lit :P men så mkt som jag skrattade igår har ja nog inte skrattat på länge! tack för hjälpen marie jag hoppas straffet inte är allt för hemskt ;) ne nu blir de arbete! avslutar med barneys evil laugh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0