Dream away! :P

HAHAHAHA världens sjukaste dröm inatt... min mamma har skickat upp en gammal läkarrock hit till umeå för att marie behöver den till hallowwenfesten imon... men inatt drömde jag detta...jag fick ett samtal från min pappa där han frågade va som händer? för man kan ju spåra paket och se vart på vägen den är. och då sa han att paketet med rocken håller på att fraktas med flyg till usa för att sen fraktas med båt till tanzania! han undrade om min adress här i umeå har flyttat så jag blev jätterädd o kollade upp min adress o de visade sig att jag bor på hamalastigen, brevd det grå trädet. så jag har bytt adress med en person som bor i tanzania! heeelt stört! men jag hoppas att paketet kommer fram idag.. det vore typ hur cooolt som helst! nu ska jag åka till praktiken.. ska ha lektion idag om föreläsning.. jag känner mig inte riktigt hundra för det... men de löser sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0