upp och ner..

oj det har varit en väldigt konstig vecka för mig.. känslorna har gått i värsta berg och dalbanan.. upp o ner konstant... hur hanna orkar stå ut är en bra fråga men hon lyckas ;) men de har varit en bra vecka ändå... fått en hel del gjort även fast jag ibland sitter och sliter mitt hår utan dess like! men de känns helt okej nu.. lite konstig känsla vet lixom inte vart dem går... men men.. idag var de säsongsavslutnign på gray's.. asså sjukt mig va spännande...  jag skulle gärna vilja se ett avsnitt till! det finns vissa människor i min värld som kommit mig nära.. jag har inte öppnat mig för så många människor och jag hoppas inte jag blir sviken.. blir jag det kommer de bli tungt...nu blir det att sova... natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0