sista dagen...

jaha då var min tid som korridorsboende över! det känns så jävla skönt så ni förstår inte! marie kommer snart o ska hjälpa mig o flytta över alla kartonger :D sen ikväll blir de tydligen spelkväll :D ska bara fixa min säng innnan så ja har ngt att komma hem till och en lampa:P hehe men iaf.. allt är urplockat och bortsätdat så de känns skönt... tog sin lilla tid.. har fått en checklista på vad som ska göras :P och det var itne lite grejer.. meeeen ja ska vara ärlig... jag fuskade lite... orkade inte tvätta fönstrena eftersom jag inte fick upp dem :P plus att det är kallt ute:P jaja nu ska jag iaf fixa irodning det sista och sen bär de av til mitt nya hem :D ska bli så skööönt! bilder på hur lägenheten ser ut kommer inom kort.. kan säga att det ser ut som ett stort bombnedslag där nu eftersom vi lever i våra flytt kartonger :P men så fort vi fått iordning ska jag visa er :D nehe nu kom marie... Ciao! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0