härligt :D

Bion var bra tycker jag.. man fick tänka efter lite om man säger så... sen igår började jag dagen med en nästan två timmars promenad runt köpingsvik... hann rensa tankarna lite vilket behövdes kände jag.. sen blev det lunch på stan mycket gott men lite starkt men det var gott, sen hem till gith och såg hur hon har fått det i sin lägenhet.. snyggt även fast de bara är provosoriskt.. sen kom anna och fixade mitt hår så nu är jag snygg i håret igen! :D mycket snyggt kan jag säga! sen hem till gith igen på lite fruktsallad och lite snack... idag ska jag in till kalmar och träffa sabina och ÄNTLIGEN äta på thai silk :D mysigt mysigt! sen ikväll blir de ost o vin... trvligt som attan... det är skönt o var ahemma kan jag ju säga... o imorgon ska de käkas kroppkakor! :D GOTT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0