Effektiv dag :D

Idag har jag hunnit med massor! :D började dagen med att skriva tenta i mat och hälsa.. hoppas jag får godkänt på den.. det kändes inte lika säkert som det gjorde med mikrotentan... men de kändes ändå bra... sen efter tentan åkte jag direkt in till staden och fixade så att jag kan ha telia här uppe för tre suger verkligen... och eftersom min mobil inte fungerar som den ska måste jag köpa en ny, jag kan inte ta emot sms och ibland fungerar inte knapparna och jag kan inte ladda mobilen mer än 5min.. så det suger.. så därför måste jag köpa en ny mobil.. sen åkte jag ut till ersboda för att gå på jysk o köpa en säng.. så nu har jag köpt en säng för 5 tusen... det är ett riktigt jösses på den.. men hey jag ska ju använda den VARJE dag.. kanske... nästan iaf :D sen for jag hem kollade in cambro om tentan i KVH hade rättats och jodå.. godkänd där! :D SWEEEEET! sen gjorde jag en lektionsplanering inför fredagen när ja ska tilbaka på praktiken och sen började som smått att organisera lite.. och till sist lagade jag lite på min cykel med så nu ska bara cykeln pumpas upp så kan den användas igen.. och sen har jag gjort mig iordning för ikväll ska jag, Ulrica och Anniqa ut o käka för att fira Anniqa och fira tentaplugget.. skönt skönt.. sen morgon blir de packa all day long som gäller ;)  trevlig onsdag på er... åh just de.. nästa helg är de första advent.. tiden går fort nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0