WHOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

dåligt uppdaterat men de e för att jag sitter och skriver massa arbeten och e lite stressad över det men de komemr gå bra... igår var en lång dag.. först skrev jag tentan i näringsläran den delen (mattedelen) som ja inte blev godkänd på så den skrev ja igår.. hade inte pluggat något alls knappt.. sen till praktiken för att håll i lektioner o bli bedömd av min lärare från skolan som kom på besök.. coh hon tyckte jag gjorde mycket bra ifrån mig och jag har ett mål vill j komma dit och jag har verkligen klivit in i lärar rollen... hon tyckte jag var jtte duktig och de blev ett starkt VG :D HUR stolt var inte jag då! :D jätte roligt! sen hem o arbeta.. idag fick jag ett till glatt besked! JAG KLARADE TENTAN som ja skrev igår!!!! blev precis godkänd! så JÄVULSKT bra jag är!!!!!! :D så jävla skönt! jag satt i måndgs o funderade om jag skulel göra tentan elelr inte men ja gjorde den iaf o de var ju en jävla tur!!!! :D nu ska aj fortsätta skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0