ny dag, nya möjligheter

Ucsha säger jag bara.. har sån otrolig magknip! :( trycker som fasen lite över naveln men under bröstet så jag tror det är magkatarr.. det måste gå över snart för ikväll sa vi ha lite mys med klassen :D käka gott och bara njuta:D sen avslutas det med en konsert på lärarhuset.. så de blir nog en relativt tidig kväll ikväll.. skön tändå om jag mår som jag gör.. igår ahde jag en PISS dag.. var verkligen den pissigaste ever! jävla askmoln säger jag bara.. så de slutade med att jag gick en promenad igår för att avreagera mig.. nu ska jag sticka iväg till skolan för ännu en onödig föreläsning? den vi hade igår somnde jag nästan på.. de jobbiga är att de är obligatoriska....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0