I don't want you to know...

Sist veckan påbörjad och om en vecka e jag på min ö igen :D ska bli sååååå skönt! :D längtar  som bara den! :D ska sola sola sola för de har varit snålt med solen här uppe kan jag säga er :P men men tar iaf silverlinjen på söndag från el stockholmo! fått lånat mitt systers bredband så jag har ngt att göra under tiden på bussen... funderar på att köpa en bok med.. men vi får se.. jag sk iaf vara tidigt på centralen för att få välja plats.. jag vill och måste sitta vid fönstret.. hatar sitta vid gången när jag åker buss men älskar det när jag flyger... nu ska jag försöka hitta på ngt att göra i 50 minuter sen ska jag se BB o sen sova.. får se hur de blir med det.. tog mig en lite powernap idag på dagen.. man känner att lugnet börja infinna sig nu så man kopplar av på ett annat sätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0