What are words if you really don't mean them?

Hoffmaestro var GRYMT jag ahde så sjukt roligt! asså jag har aldrig haft så roligt... just när de spelar highway man lyfter verkligen taket inne på corona! asså jag njöööt utav bara faaan! bästa ever! kvällen slutade väldigt bra :D i går var det plugg som gällde och okej mina dagar består av plugg varje dag...men asså vi ahr så roligt..vi skrattar konstant! mycket roligt! igår besällde vi pizza o jag åt en sån sjuuuukt god pizza.. det var chevre, honung, parmaskinka, mozzarella, tomatsås pinjenötter o ruccola! sjuuuukt gott!:D sen idag har vi med pluggat o sen ikväll åkte ja hem till marie o prisca för lite söndagsmys :D nu ska ja sova.. ska doc avsluta med en grymt bra låt.. älskard den!

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Herregud vad god den pizzan later!! Hoffmaestro for life baby!

2011-03-28 @ 14:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0