wednesday<3

Jag har just fått reda vart jag ska ha min praktik :D och det blir på samma ställe som jag var i vintras och det ska bli superkul tycker jag :D skönt att komma tillbaka till ett ställe där man redan varit:D så vecka fjorton ska ja ut på praktik de kommer bli skit roligt :D idag har jag suttit och knopat på en uppgift men det går långsamt men ajg har hela dagen på mig imorgon tak o lov för det :D i helgen vet ja inte va ja ska göra.. blir nog att plugga så mkt som möjligt för att slippa paniken till nästa helg.. jag känner att jag har börjat få igång de här med studieplanering känns bra :D ska snart hem till Hanna för att ha vårat ordinarie onsdagsmys.. har inte haft det på länge nu eftersom jag har tentapluggat.. men u kan de bli av igen.. så de känns bra :D hoppas alal får en trevlig onsdags kväll.. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0