someone to hold...

idag har jag försökt skriva på lektionsplaneringen.. inte gått allt för långt framåt men ett steg iaf.. ikväll vet ja inte vad som händer får se helt enkelt är inte direkt sugen på att göra något alls.. sitta hemma o se på tv tror jag. vi får se vad de blir.. har ingen energi till något idag känner jag och jag vet inte varför.. men de kan vara skönt att bara ta det lugnt ibland.. hade sån magvärk igår kväll när ja skulle sov.. inte kul alls men den e över nu-- har drömt mycket märkliga drömmar nu på sistone.. jag vet vilka jag drömmer om jag vet vilka de är men jag känner inte igen dom vilket gör mig väldigt fundersam... förändras människor verkligen så pass mycket under tider man inte ses.. förmodligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0