Överlycklig!

ÅÅHHH jag är så glad att jag sitter och gråter av lycka!!! asså de kan inte bli en bättre sommar!!! Emmaliz, Låtta, systrarna Norén, Skogis, Atlas, min syster, Lisa, kanske Sara. A och jag själv återvänder till Öland i sommar!!! det ska bli så FRUKTANSVÄRT ROLIGT!!!!! asså det finns inga bättre människor som jag vill ska komma tillbaka! sen har vi ju då en liten svikare men han kommer inse vad han missar :P ååhhh jag är så glad!!! vilket jävla gäng vi kommer vara!! åååhhh vill ha sommar nu! o sen i slutet av sommaren åker jag till Rhodos med Sabina!! :D WIIEE asså heeeelt galet va kul vi kommer ha där! ååhh jag vill vill vill vill vill ha sommar nu!!!! avslutar med ett litet citat av Låtta: klinta bykrog är ingen restaurang eller jobb, det är en livsstil, man är som en stor familj som kämpar tillsamman<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0