Oväntad kväll :D

Oj oj oj oj oj gårdagen slutade inte som jag hade tänkt.. var hemma hos Marie och käkade tacos och kollade på film.. supermysigt var det :D var skit trött vid tolvtiden så Marie var snäll och körde hem mig och när ja kommer innanför dörren och sätter igång datorn ja då ringer Gith på skypen:P hon har besök i huset av två personer, Atlas och Johannes. Sitter och snackar lite skit med dem och sen helt hux flux sitter vi o spelar restaurang spelet..jag och Gith på lag och Johannes och Atlas på ett lag. jag och Gith vann poäng mässigt men sen när klockan börja närma sig halv fem så tyckte de vi skulle köra sudden death... det var otroligt jämt men tillslut vinner Grabbarna på en sån enkel fråga att man blir galen.. men men grattis till dem! :D det slutade med att jag somnade runt halv sex igår eller i morse hur man nu vill se det.. det hade t.o.m börjat ljusna här ute då... heeeelt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0