nattliga äventyr...

vist är de roligt när det händer lite saker :P hehe de har de gjort ikväll.. var hemma hos marie o prisca som sagt.. tog bussenf ör de var snoooorhalt på gatorna.. vi såg på film o melodifestivalen.. sen så skulle ja ta bussen hem.. den gick vid 01.05... och ja hoppar på bussen som kommer för ja e så jävla trött... efter ett tag inser jag att det är fel buss! fuck... o ja kan inte hoppa av för då har ja ingen aning om va ja ska ta vägen så ja sitter kvar tills den når sin sista hålplats, för därifrån hittar jag hem.. så de blir en 40 minuters promenad såhär mitt i natten.. kul... fick se Umeå från en väldigt hög topp så de var ju kul iaf :D o ja kunde inte ringa ngn o prata med för min mobil hade inget batteri så jag fck gå där helt själv i tystnad.. glömde musiken hemma med... det är då man tänker... faan ja skulle ha cyklat... men ja de e lätt o vara efterklok.. nu ska jag sova är jävligt trött.. hoppas alla har haft en trevlig lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0