Mjöliga äpplen - Nej tack!

uscha va jag inte gillar mjöliga äpplen.. det är bland det tråkigaste som finns... när man stått där i affären och tror man tagit fina saftiga äpplen o sen när man kommer hem o tar första tuggan är de mjöliga! jag vet.. dagens i-lands problem men jag kan inte hjälpa det.. det är verkligen jobbigt! fick superhemlängtan nyss.. villa bara packa väskan och sätta mig på ett plan imon och åka hem men de funkar inte riktigt så... tyvärr.. men ja ska ju hem till påsk :D det ska bli roligt :D nehe nu blir det Sveriges värsta bilförare o sen lite plugg tror ja.. ha det bra :D

Kommentarer
Postat av: Maria Lundgren

Hej Anna panna! Kan du kolla med Gith och Eva om de kanske kan ha öppet 17-20 mars? Vi ska ner det är bestämt nu åh ska bli så skönt.:) Förstår att du har hemlängtan men snart är det ju påsk:) Kram

2011-03-04 @ 11:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0