Litet problem

God morgon! idag har jag ett litet problem... väldigt litet problem.. jag har inte ätit frukost än.. och jag börjar kl 12 och har lektion mellan 12 och 16.30 kommer inte bli ngn rast där emellan så ja kommer inte äta lunch.. vilket gör att mitt problem är.. vad ska jag äta och när? ska jag äta frukost, lunch eller kanske en brunch? och när ska jag äta den? de kommer nog bli att jag käkar typ en stadig frukost med havregrynsgröt o sen äter en tidig middag runt fem o sen kanske en frukt däremellan... vist låter det som en bra plan? det blir att klarare när man skriver än när man tänker :P hoppa in i duschen nu för att sen göra en stadig frukost o sen bege sig mot skolan för att laborera med potatis idag.. dagen till ära :D är fortfarande glad som attan sen igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0