jag saknar dig, jag saknar dig!

idag gick jag upp supertidigt.. var så jävla trött men de gick bra vi har bakat suredeg och skålalt bröd... hela lektionen gick jättebra men percis när vi ska gå där ifrån så sprutar det ut vatten på golvet från diskmaskinen! det verkligen sprutar ut! det blir massa vatten på golvet och vi hittar inte vattenbrytaren o vaktmästaren hittar den inte heller.. panik utbryter! tillslut hittar vår husmor Gunilla knappen som stänger av vattnet.. den sitter på ett sånt otroligt puckat ställe! men de blev att skura golv en halvtimem extra sen åkte jag hem o har nu läst kalrt en otroligt bra bok som ajg började med i eftermiddags.. ja kunde verklgien inte slita mig.. den heter jag saknar dig, jag saknar dig! av Peter Pohl... den blandade både gråt o skratt och en massa jävlar anamma! nu blir det film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0