I taxin, i trappen, i hissen, i hallen jag faller!

Ligger just nu i sängen och känner mig inte trött över huvud taget... borde sova men jag har sån energi men så fort ja kliver upp så blir jag trött... med andra ord är jag trött i kroppen men pigg i hjärnan.. ligger och lyssnar på veronica maggio.. hennes låt jag kommer är så bra.. imorgon ska vi filea fisk och tillaga olika sorters fiskrätter.. detta praktiska är roligt :D men snart börjar tentaplugget igen.. jaja de var så kul så länge ledigheten varade.. vill få redan på tentan med... på fredag är sista dagen... varför ska de alltid vänta till sist dagen för? :O jaja same shit.. nu ska ja glo på tv o sen försöka sova lite... ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0