I got a surprise for you!

Jag har en liiiiten hemlighet till er som läser min blogg.. kommer dock inte berätta den förens i början av maj en det ska bli så sjuuukt roligt är väääääldigt glad för detta! :D.. o de är ingen ide ni försöker fråga mig för ja tänker inte berätta för ngt :D aja idag så har vi laborerat med olika såser.. toppredning bottenredning, smak, koncistens, färg, styrka.. allt! :D har varit riktigt roligt faktiskt.. men när ja kom hem var jag heeeeelt död i hjärnan.. haha inte konstigt när man gick upp så pass tidigt som 7! lite väl tidigt om ni frågar mig.. och det gör ni ju ;) nehe nu blir det snart BB o sen blir det nog sängen.. imon har vi lektion i två timmar sen ska ja sitta o skriva på en VFU uppgift... kommer bli bra det tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0