Someone like you!

Nu har jag kanske en kvart kvar på bussen sen är jag hemma i köping! det är så skönt o vara hemma! :D helt otroligt att mans ka vara hemam så länge nu! det var så länge sen... ska bli kul o träffa alal igen.. jag har inte träffat dem sen påsk så dde ska bli kul vissa träffade jag inte ens under påsken så då är de ännu längre sen ja träffade dem.. ikväll blir det bara mys tror jag.. ska titta in på krogen och säga hej o se allt som hänt ska bli mkt spännande.. mamam ska bjuda på mat idag :D Gott! :D har ju ätit sjukt gott i helgen men asså inget slår mammas mat :D nehe nu måste ajg packa ner datorn för nu är jag i Borgholm! vill tacka min syster för lånet av bredbandet så jag hade ngt att göra under bussresan.. hade haft sjukt tråkigt annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0