have you ever been so happy you cant stand? I have....

nu börjar somamren ta fart på riktigt.. vi hänger vid stranden och bara njuter av solen och badar i det svalkande vattnet... jobbar om kvällarna... börjar fundera på o var ledig hela nästa sommar eller bara jobba någon vecka för jag saknar sommarkvällarna.. jag gör verkligen det.. kunna sitta på stranden me gott sällskap o bara njuta.. men de beror på hur nästa sommar ser ut.. ser den ut som denna är de inget snack men de märker vi nästa år... saknar mina tjejer från umeå.. tur att hanna är här iaf :D slutade jobba för typ en timme sen o sitter nu hemma på terassen med ett glas vin i handen o bara njuter av kvällen,... ska snart gå in o lägga mig.. man e lite trött... imorgon blir det att sola igen :D påf redag e de långpannedax :D kul kul o på lördag e jag leeeeeeeedig! :D det är heeeeeeeeelt vindstilla ute... vimpeln på flaggstången rör sig inte en millimeter.. helt underbart väder är det ute nu och kl e snart ett... helt otroligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0