Hemfärd:D

jaha sista dagen hemma, ikväll bär det av hem till Umeå igen.. känns ändå rätt skönt att komma hem igen.. ser fram emot detta läsår faktiskt :D kommer förmodligen inte åka till ön igen förens i slutet av april så de är ett tag kvar.. men de kommer gå fort :D idag har jag packat som en galning i min nya resväska :D har bara lite småsaker kvar att packa nu.. sen är de klart.. flyget går vid 19.15 i kväll så jag är väl hemma i lägenheten vid halv tolv tiden ungefär.. mycket kul med mellanlandningar i Stockholm...  jaja skönt o komma hem iaf :D imorgon ska jag till praktiken igen.. vet inte när ja ska vara där än men får ja inget svar går jag dit vid 11 som jag gjort de andra tisdagarna.. nehe nu blir det lite mat i magen.. ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0