Call it off

okej hade skrivit värsta braiga inlägget igår... trodde jag publicerade så jag stängde av datorn men nu märker jag att jag inte gjorde de o jag hittar de inte igen så ja orkar inte skriva om det men men.. min helg har varit fruktansvärt lugn.. inte gjort ett piss därav den låga uppdateringen.. men en sak jag tänkte på.. igår fick tydligen det danska kronprinsparet tvillingar... kul för dem och som tur är har de redan barn sen innan så det vem som ska ta över tronen efter dem..
men tänk om kronprinsessan Victoria och Daniel får tvillingar det första de får.. vem blir de då som blir den som får ta över efter Victoria? eftersom de är tvillingar menar jag.. de borde ju bli den som ploppar ut först.. men tänk om Victoria inte kan se skillnad på vem som kom först:P vilket kallabalik de skulle bli om de upptäcker typ 30 år senare att de var den andra som kom ut först .. haha vilken panik :P haha för jag tror att Victoria är gravid hon såg ut o va de på nobelmiddagen iaf. men man vet aldrig..
imorgon åker jag hem till Umeå igen.. det ska faktiskt bli kul att komma hem igen.. skönt att fått va hemma men nu längtar man upp..  tänkte bjuda er på en liten rolig video som jag hittade igår ;)
Dessa två spelar varandra eller de i sin omgivning spratt hela tiden... titta på alla deras vedos för de är skadeglädje utan dess like ;)deras engelska kanske inte e den bästa men man kan ju inte vara bra på allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0