Because of you...

Nyårsafton var bland de roligaste nyåren jag har varit på hitills.. var inne hos sabina i kalmar och käkade middag men hennes klasskompisar som verkligen var hur roliga o trevliga som helst :P  så de var jättekul.. vi åt god mat o sen spelade vi spel och sjöng singstar.. sen bar det iväg ut på krogen de var kul att dansa även fast jag va nykter.. jag behöver ingen alkohol för o dansa märkte jag då :P hehe men man märkte av att de fanns en del äckliga människor men jag hade kul iaf.. var hemma vid 4-halv 5 ungefär så de var en helkväll :D mycket mycket roligt:D hoppas alla hade en rolig nyårsafton :D
,
nyårsdagen var man rätt trött en inte bakis.. o de var skönt.. man var bara trött... lugn och avkopplande dag :D hah kan inte säga att jag har gjort mkt mer idag men de spelar ju ingen roll :P haha men en sjuk grej som har hänt är att jag har nu under en veckas tid drömt om samma sak.. ungefär samma senario i en vecka.. va e de om lixom.. varför händer sånt? de skulle vara coolt om man kunde ta reda på va de betydde.. men de kan man förmodligen inte men men.. ikväll blir det en lugn kväll.. får se vad jag hittar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0