Whohooooooo :D

Nu har jag precs kommit hem från tentan den var inte lika invecklad som ajg trodde den skulel vara så godkänt knaprar jag nog ihop.. sen är jag lite orolig för mattedelen men jag hoppas på g iaf.. så ikväll ska de firas!!! känenr ett sånt jävla lugn nu.. inget stress eller ngt alls!! åååhhh HÄRLIG känsla!!! heeeeeeelt underbar! :D ME LIKE... jag sitter och ler för mig själv och känner mig överlycklig!!! dett har vi verkligen gjort bra tjejer!!!! grymt stolt över er och mig själv! så tusen tack Ulrica, Lisa och Anniqa för dessa två intensiva veckor! vi har varit så duktiga! nu tar vi nya tag o bara kör!!! ska snart iväg till staden för att inhandla kvällens festligehter :D like i like :D  plus att man nu kan återgå till sitt vanliga liv igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0