Tagga!!!

nyss hemkommen från skolan... fy fansen är helt slut i huvudet.... men prisca muntade upp mig nu precis.. de ahr ju inflyttningsfest den 26 o ja skriver ju tenta den 25 så vi har taggat till den 26 som as men nu kom hon med ett sånt ypperligt förslag som ajg inte kan tacka nej till hon o marie har pratat o de ska köra en fest för de närmaste vännerna den 25! och prisca frågade om ajg var på! behver hon ens fråga!?!? självklart säger jag ja(mamma läs nej) underbart!!!!!! nu mamma kan du hoppa över nästa mening och inte lyssna på låten :D... vi ska shotta varje gång de säger shot i denna låt,
fy faaaaaaan va jag taggar!!!!!! det ska bli så kul!
pluggandet idag gick bra iaf.. proteiner är klara och imorgon ger vi oss på fetter har jag för mig.. nu ska vi lära oss allt om enkelomättade fetter fler omättade fetter m.m ska hem till lisa imon o hon bjuder på pastasallad.. MUMS! sen på kvällen ska jag hem till marie o prisca o kolla in deras nya fina lägenhet :D superduper!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA de vill jag se ;)

2011-02-17 @ 02:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0