Söndagskväll

haha jag känner mig typ som en tråkmåns! idag har jag gjort saker som jag är tvungen till att göra... pluggat o städat.. kul?  idag gick vi igenom energiförbrukning och vi har verkligen snurrat ihop alla PAL, BMR, MET, TEE och alla andra förkortningar.. som tur var tog vi lite pauser och då kom jag på en briljant idé, vi befann oss på lärarhuset och det är tre våningar där men inte plant utan mitt i är det en scen som man kan se från alla våningar iaf.. och vid den här scenen så står det iaf en papperskorg ni vet en sån där stor svart... och ja säger till lisa o ulrika var får ja om jag träffar de här två äppelskrutten i papperskorgen från tredje våningen? jag skulle bli bjuden på dessert :D så ajg ställer mg på tredje våningen.. träffar första äppelskruttet men missar andra... Typiskt!
vid 8 gick lisa och ulrika hem för att slappna av.. jag fortsatte med protein o då kom hanna förbi o vi snackade om grejer som hänt.. vi hade inte direkt samma uppfattning om vad som skulle ske men de slutade bra iaf hoppas vi :D sen nu när ja kom hem har ja sett på solsidan och Pratat med lisa.J itelefon om näringslära.. hon kan de där hon.. jädra läshuvud! :P ska bara avslut med två roliga kommentarer(enligt mig själv) som har sagts
Anna: faan kom igen nu tjejer v måste ju ligga med Anniqa!
och
Lisa: asså när jag blir författare då ska jag skriva roliga böcker!
haha ibland säger man tokiga saker när huvudet inte riktigt hänger med ;) men kul blir det iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0