sistadagen...

fredag, fredag, fredag,fredag idag ska vi gå igenom resten av vitaminer o mineraler fö vi orkade inte ta alla igår o sen köra alkohol..så nu är det inte mkt kvar av instuderingsfrågorna... idag ska jag kosta på mig en god macka från hum huset... o en kopp te.... är så jädra sugen på en macka från humhuset så de e galet.. igår somnade jag mycket senare än va jag tänkt.. varför blir det alltid så när man pratar medfolk på msn.. tiden bara flyger iväg! helt galet.... nu ska jag göra mig iordning för vi ska vara på skolan vid 9.. jag har inte ens klivit upp ur sängen.. men det är såskönt o ligga o dra sig en timme... sk gå upp snart...snart.. hahah komemr sluta med att jag kommer sent... men asså gå ut i -25 är inte riktigt något som lockar.. men men... NU går jag upp.... nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0