pepp!

ååhhh ja blir galen... de finns verkligen INGA lediga lägenheter.. ser ut som att jag blir kvar i denna korrisdoren ett år till.. jaja så är det man kan inte få allt jämt men men...  idag är första dagen på väldigt änge som jag FRYSER väldigt väldigt mkt.. i helgen har jag svettats pga febern o nu fryser jag.. herregud att man aldrig är nöjd... de e verkligen konstigt.. människan är aldrig riktigt nöjd.. Egentligen..  men de e så den fungerar.. ligger o lyssnar på pepp listan på spotify... den får mig alltid på bra humör... skulle vilja studsa omkring som en studsboll just nu men de går inte så ja får ligga och "sjunga" med ;) nehe... nu är det halv åtta hos mig.. TJING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0