onsdag

idag har det varit en bra dag.. nu är vi äntigen i fas o har gjort alla instuderingsfrågor, sammanfattning till alla delarna och gjort matteuppgiffter.. nu tycker man att det ska sitta.. imon ska vi nöta nöta nöta nöta! de ska in i skallen så är det bara.. tänker INTE göra omtenta på detta.. har faan lagt ner min själ i detta nu blir grymt besviken om jag inte klarar det.. ska snart lägga mig o se på tv o sne kommer jag nog somn o drömma om alla roliga metabolismer som händer i kroppen... hoppas alla haft en bra lillördag... jag taggar som ett svin till fredagskvällen :D och änne mer till lördagskvällen! komemr bli en GRYM helg! GRETA (som prisca säger :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0