It's friday, I'm in love!

okej dagen bestod av mest repetition för min del.. jag repeterade de jag hade gjort det var rätt behövligt.. herregud det är typ tusen saker man ska kunna till nästa fredag.. tur att vi började i någorlunda tid.. vet dem som inte ens har öppnat boken än och boken är inte den lättaste att förstå... många av våra timamr har bestått i att diskutera vad de betyder... så dem får de tufft om de inte är några läshuvuden (jag är ingen som förstår saker jag läser första gången) nu ska ajg hem till Marie för lite fredagsmys.. ska laga mat till henne..haha hennes "föräldrar"(Prisca och Jonatan) har ju åkt för helgen... hon klarar sig inte själv stackarn ;) nehe nu ska jag gå mot bussen.. hoppas alla får en trevlig fredagskväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0