Galor

upptäckte att QXgalan sändes ikväll roligt :D det är nog den enda galan jag verkligen ser... de är roligare o se på.. tolka mig rätt.. men hur kul är det o se på typ grammisgalan? de är ju inte ens glada att vara där.. här är alla verkligen jätteglada! :D mycket roligt! komemr nog somna gnska snart känenr jag.. men jag har ju varit uppe sen typ sju o hållt igång hela dagen så de kanske inte är så konstigt ;) imrogon blir det plugg igen... ska träffas vid ett imon så de blir sovmorgon iaf det är ju skönt det.. och imorgon börjar big brother.. komme följa det SLAVISKAT! haha sån är jag :D men ja skulel ALDRIG klara av de själv... mycket roligare o se på.. ne nu börjar QX galan igen... vi höööörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0