Funderingar

varför varför varför varför är det så att när man har skola vid typ 8 kan man sov huuuuuuuuuuuur länge som helst men har man sovmorgon ja då vknar man likförbannat vid halv sju pigg som en mört... herregud va är det för fel på en? :O jaja iaf.. idag ska jag in till skolan för att gör angn kostregistrering.. kommer bli rättsoft tror jag.. förhoppningsvis tar det inte tre timar men man vet aldrig... hoppas man får lyssna på musik under tiden.. hade varit guld.. sen har jag NOLL insperation till middag ikväll.. står helt still i huvudet.. åhh jobbigt... blir kanske ngt med kyckling... hum.. får se får se... var på stan igår innan jag gick till hanna o köpte en pincett.. äntligen kan jag noppa min buskar till ögonbryn.. jisses man ser knappt ut under dem :P haha hoppas alla får en bra torsdag. livet leker med en och du leker med livet kom ihåg det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0