Snart så :D

denna vecka har vart så rolig! massa lektioner och man lär sig mer o mer för va dag som går det är så otroligt bra! idag hade jag en femte klassare :D de var jätteduktiga och de gick typ som jag ville.. kände mig lite stressad men som lisa sa man måste bara ta de lung.. alla gör sånna här saker i början så det är hur lugnt sm helst... sen har jag städat mitt rum idag.. verkligen storstädat! tog bara tre timmar :D imon är jag typ ledig ska bara fixa med lite grejer här o så.. typ skriv arbeten.. ska tvätta med.. har typ inga rena kläder... pratade om påsken igår... herregud va ja e sugen på påsk mat! jag har inte ätit det på aslänge eftersom man altid har jobabt men nu e j edig under påsk så då ska jag njuta av all maaat :D I LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0