inte bättre :(

ÅÅÅÅÅHHH de e så tråkigt att vara sjuk! finn inget man kan göra eller orkar göra... jag sover mest o ser på film.. blir så sjukt segt i längden... man vet snart inte närde e dag eller natt för ja sover när ja e trött o de kan vara vilken tid som helst på dygnet.. i morse satt jag vi fönstret och såg på när solen gick upp över hustaken... det var fint... jag ville bara ut o känna solens strålar mot ansiktet.. men sen insg jag att klockan var typ 5 o att de var kallt ute så de sket sig... snart är våren här.. vill åka på praktiken snart..jag längtar verkligen... snart så...  pratat med lisa nu på kvällen.. alltid lika roligt.. nehe nu ska ja se på  the big bang theory... sen ska jag nog försöka sova en timme eller två..kanske blir en soluppgång igen inatt/i morgon.. hur man nu vills e de... de är iaf stjärnklart ikväll.. fint.. månen lyser... därfr bjuder jag er på denna låt..

Kommentarer
Postat av: Ravnagnete

Great site. Keep doing.

2011-05-20 @ 08:39:44
URL: http://ravnagnete.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0